30.06

Maserati святкує 50-річний ювілей випуску першого купе Indy

1 липня 1969 року - важлива дата в історії Maserati, в цей день перший побудований для клієнта автомобіль моделі Indy покинув стіни історичної штаб-квартири марки з тризубом на Via Ciro Menotti 322 в Модені і відправився до Швейцарії. Автомобіль було відвантажено швейцарському імпортеру Maserati в той час, компанії Martinelli e Sonvico в Кьяссо. Через кілька днів Indy кольору «oro metallizato» ( «золотий металік») з інтер'єром, обробленим коричневою шкірою, був переданий заможному швейцарському бізнесменові.

Модель Maserati Indy була представлена ​​в 1968 році на автосалоні Туріну, на стенді Carrozzeria Vignale. На наступний рік автомобіль офіційно дебютував на стенді Maserati на Женевському автосалоні. У 1968 році Maserati випустила близько 700 автомобілів, що стало кращим результатом компанії з моменту відкриття заводу в Модені. Модельний ряд Maserati в 1968 році складався з моделей Ghibli, Mexico, Mistral, Quattroporte і Sebring. У тому ж році Maserati досягла частки ринку 43% в сегменті автомобілів з двигуном об'ємом понад 3500 куб. см в Італії.

 

У відповідь на попит клієнтів, яким був потрібен комфортабельний, практичний і спортивний автомобіль, Maserati вирішили розробити нову модель. Так було дано старт проекту AM116 (Alfieri Maserati 116): компанія Carrozzeria Vignale отримала замовлення на розробку чотиримісного купе, яке забезпечувало б комфорт і спортивну динаміку і мало б прогресивним зовнішнім виглядом. Результатом стала модель Indy, названа на честь вражаючих перемог Maserati 8CTF в гонці Indianapolis 500 в 1939 і 1940 роках. Новий Indy мав великі вікна, які забезпечували чудову оглядовість без «мертвих зон» і надавали автомобілю особливо елегантний вигляд. Модель також відрізнялася великою кількістю справжніх спортивних деталей: в дизайні передньої частини кидалися в очі культові в ті часи піднімаються фари і повітрозабірник під вузьким бампером. Ще однією виразною рисою автомобіля була «підрублена» задня частина кузова, що стала результатом серйозної роботи над аеродинамічній ефективністю при проектуванні моделі.

 

Спочатку на Indy встановлювався двигун V8 об'ємом 4136 куб. см з діаметром циліндра 88 мм і ходом поршня 85 мм, оснащений чотирма карбюраторами Weber 42 DCNF і напівпровідникової системою запалювання з однією свічок, яка була забезпечена акумулятором і розподільником. Стандартною трансмісією була п'ятиступінчаста механічна, за запитом встановлювалася автоматична коробка передач. Потужність складала 260 к.с., а максимальна швидкість - 250 км / ч. У 1970 році Indy також пропонувався з двигуном V8 об'ємом 4719 куб. см, оснащеним новою електронною системою запалювання Bosch. Пікова потужність збільшилася до 290 л.с., а максимальна швидкість - до 280 км / ч. З 1971 року до раніше наявним двигунів був доданий 300-сильний мотор об'ємом 4930 куб. см, а з 1973 року він став єдиним силовим агрегатом, який встановлювався на Indy. Maserati Indy вже в стандартній комплектації відрізнявся високим рівнем оснащення: в автомобілі були шкіряна оббивка сидінь, механічна протиугінна система, регульоване рульове колесо, підігрів заднього скла, тоновані бокові вікна зі склопідйомниками, відкидаються передні сидіння з підголовниками і галогенові фари. Автоматична коробка передач, підсилювач рульового управління і радіо пропонувалися в якості опції. З 1973 року в стандартне оснащення був включений кондиціонер. В цілому з 1969 по 1975 роки на заводі в Модені було випущено 1 102 автомобіля Indy.

 

Серед відомих власників цієї моделі був Абдул Реза Пехлеві, брат шаха Ірану, який в 1974 році замовив Indy з цілим рядом опцій, включаючи люк в даху. Автомобіль був виготовлений відповідно до його вимог і переданий власнику в штаб-квартирі компанії в лютому 1975 року. Даний Indy зберігся до теперішнього часу і зараз знаходиться в одній з приватних колекцій.

 

Ключові технічні характеристики Maserati Indy:

Роки виробництва: 1969 - 1975

Шасі: напівмонокок з переднім підрамником

Двигун: V8 з кутом розвалу циліндрів 90 °

Обсяг: від 4136 до 4930 куб. см

Потужність: від 260 до 300 к.с.

Трансмісія: механічна 5-ступінчаста; автоматична 3-ступінчаста Borg Warner за запитом

Гальмівна система: вентильовані диски, підсилювач

Маса: від 1500 до 1650 кг

Максимальна швидкість: від 250 до 280 км / год